یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۳۶:۳۲

امضای تفاهمنامه همکاری سه جانبه میان شرکت ملی گاز، زیمنس و او تی سی

باشگاه خبری فراساحل: تفاهمنامه سه جانبه شرکت ملی گاز ایران با زیمنس و شرکت توربو کمپرسور نفت (OTC) عصر سه شنبه، ١٤ اردیبهشت ماه امضا شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، زیگفرید روسورم، مدیرفناوری زیمنس و سعید مهتدی، مدیرعامل شرکت توربوکمپرسور عصر سه شنبه، ١٤ اردیبهشت ماه در خصوص نیاز آینده صنعت گاز به ماشین‌های دوارو چگونگی بازسازی، نوسازی و افزایش راندمان دستگاه‌های موجود و قدیمی یادداشت تفاهم امضا کردند.

روسورم، مدیر فناوری زیمنس چندی پیش با بیان اینکه با اجرای توافق، تحریم‌ها برچیده شده‌اند و ما می‌توانیم تجهیزات مسدود شده را متناسب با نیاز به آنها در پروژه‌ها، تحویل دهیم و دیگر هیچ محدودیت قانونی وجود ندارد، تصریح کرده بود: شرکت ما درباره راه‌آهن، رفت و آمد سریع، سازکارهای انرژی و توزیع انرژی در صنعت نفت و گاز فعال است، از این رو فرصت‌هایی بسیار در موضوع‌هایی متنوع برای ما وجود دارد که از هم‌اکنون کار روی آنها را آغاز کرده‌ایم. وزیر نفت پیش تر چند دور گفتگو با مدیران شرکت آلمانی زیمنس در تهران داشته  است و در ملاقاتی با یو کازر، مدیرعامل زیمنس در اسفندماه پارسال اعلام کرده بود: زیمنس یکی از بازیگران اصلی برق و ماشین‌های دوار در جهان است و ایران می‌تواند با همکاری با این شرکت به قطب ساخت و صادرات تجهیزات بدل شود.



  کد خبر : 1622
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :